10/13/15

Bluebirdbus - Help je mee?


Het is zover... een van mijn grote dromen gaat werkelijkheid worden...

Vorig jaar zag ik per toeval in Amsterdam een oldtimer bus rijden die zo ontzettend opviel door zijn kleur en uiterlijk...



Het was een lichtblauwe Renault Estafette. Ik dacht toen dat het echt heel gaaf zou zijn om deze bus ooit te hebben en te mogen gebruiken voor Bluebirds in the Backyard. Om nog meer vintage aan te kunnen bieden, makkelijker grotere items kunnen meenemen naar markets en uiteindelijk een bus te hebben voor een winkelpand wat nog een droom is! (Nu kan ik maar beperkt spullen meenemen in mijn auto). De bus is tevens een enorme eye catcher waardoor Bluebirds in the Backyard op de weg ook goed zal opvallen.



Uiteindelijk kreeg ik na een zoektocht contact met de eigenaar, een Australische jongeman die toen nog niet meteen de bus van zijn hand wilde doen.


Maar nu is het zover. Hij gaat naar het buitenland en zoekt een goed adres voor zijn bus! Dit is het moment, nu wacht ik niet meer af. Het is tijd om de grote stap te wagen.


Dit kan ik niet alleen, maar wel samen met jou! Ik heb via Stichting Voordekunst een crowdfundingproject opgezet om zo voldoende financiën binnen te krijgen met hulp van de "crowd" - dé mensen die dit project en mij een warm hart toedragen :)


Als jij Bluebirds in the Backyard en mij als artiest een warm hart toedraagt en mij deze droom gunt, dan hoop ik dat je mij financieel wil supporten. Om deze droom te kunnen verwezenlijken heb ik jouw hulp nodig.


Je kunt me al supporten vanaf € 10,-.
Voor jouw support wil ik graag iets terugdoen.
Daarom heb ik het volgende bedacht;
- bij € 10,- of meer, een gratis download van mijn liedje 'Stay';
- bij € 20,- of meer; een gesigneerd album per post opgestuurd;
- bij € 50,- of meer; 3 gesigneerde albums per post opgestuurd;
- bij € 450,- of meer; een huiskamer concert (ex. reiskosten);
- bij € 750,- of meer; een photoshoot met de oldtimer bus in Dordrecht;
- bij € 1250,- of meer; een weekend de oldtimerbus voor jouw eigen gebruik



Dit crowdfundingproject loopt tot en  met 10 december.
Ik hoop met jouw hulp dit project te kunnen laten slagen.

De link naar het project >>> https://www.voordekunst.nl/projecten/3440 <<<

Alvast onwijs bedankt voor je support!
Liefs, Claire


No comments:

Post a Comment