5/7/15

Little green treasures



De Albert Heijn was zo vriendelijk om mini-moestuintjes mee te geven bij de boodschappen. 
In mijn eerdere post schreef ik er al over en zag je mijn eerste foto's hoe ik mijn kweekbakjes heb gerestyled in een Bluebirds stijltje. Inmiddels kwamen de meeste zaadjes uit en wordt het gezellig groen in de kweekbakjes :) Groen, groener, groenst! Ik blijf me verwonderen hoe eenvoudig mooi deze kleine zaadjes uitkomen en dat zelfs de groeiende takjes met blaadjes echt heel mooi kunnen zijn, zeker op de foto met gebruik van een macrolens! 
With love, Claire














2 comments:

  1. Heerlijk om te zien, Claire! Bij mij staan ze inmiddels in de kas, ze groeide uit hun coconnetjes,..;)! Geniet ervan..

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wat gaaf dat je een kas hebt Verie! Geniet van jouw mooie plantjes! Ben benieuwd of ze zo groot en sterk gaan worden dat er daadwerkelijk kruiden/ fruit/ groente van zal komen.... spannend! liefs en fijne avond, Claire

      Delete