9/19/14

My Hammond Piano



Sinds kort heb ik een oude Hammond Piano aangeschaft. Mijn oude piano heeft een nieuw thuis gevonden. Het volume is instelbaar omdat het een elektrische piano is. Dat miste ik bij mijn oude akoestische piano. Ik woon in een oud, klein en gehorig huisje, dus met een zoontje van drie was de vorige piano niet heel erg praktisch ;) Het nadeel is wel dat de fineerlaag van de piano loslaat en ik nog nadenk om dit te vervangen of de Hammond te verven... wel een lastige keuze om het eerlijk te zeggen. Hammond staat natuurlijk bekend om de geweldige orgels, maar ooit brachten ze een piano uit. Eentje om precies te zijn. En die staat nu heerlijk in mijn woonkamer tussen wat plantjes, lijstjes en bloemetjes. Tijd om weer nieuwe liedjes te schrijven met de piano dus! :)










1 comment:

  1. mooi istie sweets!! en echt heel mooi gestyled, zo met de planten. Werkt echt goed! Ik moet maar weer eens langs komen om live te luisteren. Benieuwd naar je nieuwe liedjes ook!
    liefs,
    KJ

    ReplyDelete