8/29/13

Bedroom Styling


Nadat de basics kon ik niet wachten om meer urban, shabby, bohemian summer sfeer te brengen in de slaapkamer. De muur bekleedde ik met designsheets van scrapbookpapier die ik eenvoudig vast tackte aan de muur. Ik plaatste 2 gypsy style lampen met roze kappen en op het bed drapeerde ik een plaid met bloemenstof. Over het bedframe hing ik wat kanten kleden om een extra theatraal effect te creĆ«ren. 


Het geheel werkt goed samen omdat ik een kleurenschema heb aangehouden - alles is in pastelkleuren en het meeste daarvan is roze/ zalm. Ik moet nog steeds mijn kast en muren verven, maar ik krijg het altijd voor elkaar om eerst te werken aan details en daarna pas de basics. Ik bedenk me nu ook dat ik nog geen een muur of plafond heb geverfd in huis... MAAR... ik vind in ieder geval mijn slaapkamermuurtje een geslaagd project doordat het een dromerige en gypsy sfeer uitstraalt, precies wat de bedoeling was. Geniet van de foto's en ik hoop dat het je mag inspireren.
With love, C



2 comments:

  1. Gaaf je muur dat moet ik pinnen en ook uit proberen. Wil je je kleuren pallet niet delen met ons of heb je dat niet? Of een close-up van je muur haha. Ook de kapjes op je lampen vind ik mooi. Vandaag liep ik nog in de kringloop en zag ik van die lijstje met borduursels erin... wat jij allemaal zo als collage boven je kastje heb hangen. Ik heb ze niet gekocht.. nog niet maar dat ga ik waarschijnlijk nog wel doen. Ze zijn namelijk hartstikke leukkkk

    love Sanne

    ReplyDelete
  2. Heerlijk sfeertje!

    Xxx Miryam

    ReplyDelete